Noi, ANA Hotels SA, B-dul Poligrafiei nr. 1C, Sector 1, Bucuresti, suntem extrem de preocupati de a va garanta confidentialitatea si deplina protectie a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in conformitate cu normele, principiile si reglementarile in vigoare in Uniunea Europeana in acest domeniu, inclusiv cu Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Datele cu caracter personal inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila iar o persoana identificabila este acea persoana identificabila, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Aceasta Politica se refera la datele personale ale clientilor nostri, ale partenerilor de afaceri, ale altor persoane care intra in contact cu noi sau care viziteaza locatiile noastre, angajati sau persoane aflate in proces de angajare, colaboratori etc. si se aplica datelor cu caracter personal colectate prin: e-mail, direct la receptie, formulare diverse, CV-uri, inregistrari video, web-site, social media. In scopul desfasurarii activitatii, ANA HOTELS SA poate colecta, prelucra si stoca anumite date cu caracter personal necesare din punct de vedere legal, pentru incheierea unui contract sau din interes legitim. Aceste date pot fi, dar nu se limiteaza la: nume, prenume, cetatenie, adresa, telefon, adresa de e-mail, imagini in miscare etc.
Politica de confidentialitate descrie:
- Scopul pentru care colectam si modul in care folosim datele dumneavoastra cu caracter personal;
- Modul in care colectam date cu caracter personal;
- Temeiul procesarii pentru scopul de mai sus;
- Categoriile de date cu caracter personal pe care le colectam si le procesam;
- Perioada de stocare in vederea procesarii;
- Drepturile dumneavoastra si modul in care puteti sa le exercitati;
- Catre cine putem transmite aceste date.
De asemenea, dorim sa va facem cunoscute masurile pe care le luam pentru a garanta securitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal precum si modul in care ne puteti contacta in chestiuni legate de confidentialitate si de protectie a datelor dumneavoastra cu caracter personal.
Cine suntem
Ana Hotels SA, cu sediul in Bulevardul Poligrafiei nr. 1C, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului cu J40/7935/1993, CUI RO 5479061, Bucuresti, Romania, este cea mai mare companie hoteliera cu capital romanesc din Romania. Masurile prezentate in aceasta informare se aplica in toate hotelurile din lantul Ana Hotels. Pentru mai multe detalii despre Ana Hotels puteti afla accesand site-ul www.anawellness.ro
SCOPUL PENTRU CARE COLECTAM SI MODUL IN CARE FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRA CU CARACTER PERSONAL
Societatea noastra colecteaza date in urmatoarele cazuri:
1. Daca sunteti un client sau un potential client al Hotelului:
Avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
1.1. Pentru a va oferi serviciile noastre
Va solicitam date pentru a va oferi serviciile noastre:
- a va putea rezerva camere si alte servicii in hotelul nostru; temeiul de prelucrare a datelor este in acest caz executarea unui contract;
- a va putea caza in hotelul nostru; prelucrarea datelor cu caracter personal se face, in acest caz, in baza unei obligatii legale;
- a va inscrie in programul de loialitate (optional), avand ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului;
- a deveni membru al SPA-ului nostru, avand ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului, precum si executarea unui contract.
1.2. Pentru a comunica cu dumneavoastra
Este important pentru noi sa putem comunica cu dumneavoastra in scopuri variate, cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizari ale dumneavoastra sau acela de a va putea oferi servicii personalizate, oferite in timp util, in format electronic.
1.3. Obligatie legala
In anumite situatii va putem solicita unele date cu caracter personal in temeiul unei obligatii legale, impuse de legislatia in vigoare.
1.4. Trimiterea de informari (newsletter)
Va solicitam date pentru a va trimite informari comerciale / newslettere, in format electronic. Pentru acest lucru va cerem consimtamantul / acordul si va solicitam adresa de posta electronica, in mod expres; avem ca temei al prelucrarii interesul nostru legitim.
Va puteti retrage oricand consimtamantul, exprimand astfel optiunea dumneavoastra de a nu mai primi newsletter-ul nostru in viitor, facand click pe „dezabonare" atunci cand primiti e-mailul respectiv.
Categoriile de date prelucrate in contextul relatiei noastre cu dumneavoastra sunt numele, telefonul, faxul, adresa / domiciliul, adresa de posta electronica (optional) precum si alte date personale pe care ni le puteti furniza direct.
2. Daca sunteti un angajat sau un alt tip de colaborator
2.1. Pentru a intra in relatii contractuale cu noi (Contract Individual de Munca etc.)
Va solicitam datele impuse de lege pentru a incheia contracte de munca cu noi, in temeiul unei obligatii legale: nume, prenume, domiciliu, data si locul nasterii, coordonatele actului de identitate, acte de studii, cazier judiciar (atunci cand este cazul).
2.2. Pentru a comunica cu dumneavoastra
Pentru a putea comunica cu dumneavoastra in timp util va putem solicita numarul de telefon si adresa de posta electronica.
3. Daca doriti sa va angajati la ANA Hotels
Utilizam datele personale continute in CV-urile pe care le primim pentru a evalua calificarile solicitantilor pentru o pozitie in cadrul ANA Hotels, inclusiv in ceea ce priveste programele noastre de „internship”. Ne bazam prelucrarile pe interesul de potentiala incheiere si derulare a unui contract de munca.
Categoriile de date prelucrate in contextul relatiei noastre cu dumneavoastra sunt numele, adresa de posta electronica, telefonul, faxul, adresa, datele personale incluse in CV, detaliile privind educatia si instruirea, calificarile profesionale, precum si alte date cu caracter personal pe care ni le puteti furniza direct.
4. Daca sunteti un partener de afaceri / furnizor
4.1. Pentru a tine legatura cu dumneavoastra
Utilizam datele dumneavoastra personale pentru a pastra contactul direct si a mentine relatia contractuala cu dumneavoastra. Colectam aceste date avand ca temei incheierea de contracte comerciale.
4.2. Comunicarea cu dumneavoastra
Utilizam datele dumneavoastra de contact pentru a comunica cu dumneavoastra cu privire la orice probleme relevante legate de relatia noastra contractuala.
4.3. Obligatie legala
In anumite situatii va putem solicita unele date cu caracter personal in temeiul unei obligatii legale, impuse de legislatia in vigoare.
5. Daca sunteti un vizitator in spatiile ANA Hotels SA
Utilizam datele dumneavoastra personale pentru a asigura securitatea, bunurilor si personalului nostru. In acest caz, ne bazam procesarea datelor pe interesul legitim al ANA Hotels SA, si anume protectia acestor spatii, active si personal.
Categoriile de date prelucrate in acest context sunt numele dumneavoastra precum si alte date cu caracter personal pe care ni le puteti furniza direct, la solicitarea noastra, precum si imaginile dumneavoastra inregistrate cu ajutorul sistemului de supraveghere video.
6. Daca sunteti utilizator al site-urilor noastre internet - www.anawellness.ro etc.
Folosim datele personale pe care le colectam de la dumneavoastra atunci cand vizitati site - urile nostru de internet in scopul de a monitoriza traficul si de a imbunatati continutul site-urilor. Ne bazam in aceasta activitate de procesare a datelor pe interesul nostru legitim de a asigura buna functionare a site-urilor noastre de internet, precum si imbunatatirea acestora. Categoriile de date prelucrate in acest context sunt ora si data accesarii unui site Internet si adresa IP de la care a fost accesat site-ul respectiv.
Temeiurile de prelucrare a datelor cu caracter personal pot fi: o obligatie legala (in cazul in care ANA Hotels este obligata legal sa divulge anumite date cu caracter personal autoritatilor publice), executarea unui contract incheiat de ANA Hotels in contextul unei anumite tranzactii sau interesul legitim al ANA Hotels de a efectua o tranzactie in cel mai eficient mod.
Serviciul de rezervare online este asigurat prin intermediul website-ului propriu; atunci cand accesati acest serviciu, termenii si conditiile care se aplica sunt cele mentionate pe acel website. Va sfatuim sa ii consultati.
7. Furnizarea de date cu caracter personal
Atunci cand datele cu caracter personal va sunt solicitate direct dumneavoastra, ANA Hotels va solicita sa furnizati toate categoriile de date pe care le solicitam in scopurile mentionate anterior, deoarece altfel nu ne vom putea indeplini activitatea specifica.
Daca furnizati lui ANA Hotels date cu caracter personal ale altor persoane fizice, va rugam sa comunicati acestora, inainte de o astfel de furnizare de date, modalitatea in care ANA Hotels intentioneaza sa proceseze datele lor cu caracter personal, asa cum este descris in aceasta politica de confidentialitate.
8. Transmiterea de date cu caracter personal catre terti
Desi, ca o regula generala, noi nu divulgam datele dumneavoastra personale catre terti, exista posibilitatea:
- de a dezvalui datele de contact catre furnizorii nostri de servicii de marketing (numai cu consimtamantul dumneavoastra);
- de a dezvalui datele de contact catre furnizorii nostri de servicii de IT de sondare a gradului de satisfactie (numai cu consimtamantul dumneavoastra);
- daca exista obligatia legala de transmitere a datelor personale relevante catre autoritati publice, in contextul furnizarii de catre noi a serviciilor solicitate de dumneavoastra;
- In cazul hotelurilor Ana Hotels - Athenee Palace Hilton, operat sub brandul „HILTON” pe baza unui contract de management, si Crowne Plaza, operat sub acest brand pe baza unui contract de franciza, cu IHG, datele personale ale clientilor cazati aici apartin lui Hilton WorldWide si, respectiv, IHG, si sunt stocate in baze de date aflate in strainatate.
9. Durata procesarii
Intentionam sa pastram datele dumneavoastra cu caracter personal pentru o perioada cat mai scurta de timp, atat cat este minimul necesar pentru buna desfasurare a activitatii noastre - de regula 24 de luni. Exista insa situatii in care legislatia in vigoare impune pastrarea anumitor seturi de date pe perioade mai indelungate de timp.
10. Drepturile dumneavoastra
In calitate de titular al datelor cu caracter personal, RGPD va ofera o serie de drepturi, inclusiv:
- dreptul de acces - va permite sa obtineti confirmarea faptului ca datele dumneavoastra personale sunt prelucrate de catre noi si, daca este afirmativ, care sunt detaliile relevante ale acestor activitati de prelucrare;
- dreptul de rectificare - va permite sa rectificati datele dumneavoastra personale daca sunt incorecte;
- dreptul la stergere - va permite sa obtineti stergerea datelor dumneavoastra personale in anumite cazuri, ca de exemplu:
- daca datele nu mai sunt necesare in legatura cu scopurile pentru care au fost colectate;
- daca procesarea s-a bazat pe consimtamantul dumneavoastra si daca v-ati retras consimtamantul, sau acesta a expirat sau in cazul in care nu mai exista un temei juridic pentru procesarea datelor dumneavoastra personale;
- o instanta sau o autoritate de reglementare a decis ca datele dumneavoastra cu caracter personal in cauza trebuie sterse;
- daca se dovedeste ca datele dumneavoastra personale au fost prelucrate in mod ilegal;
- dreptul la restrictionare - va permite sa obtineti restrictia de procesare a datelor dumneavoastra cu caracter personal in anumite cazuri, de exemplu, atunci cand contestati acuratetea datelor dumneavoastra cu caracter personal, pentru o perioada care ne permite sa verificam aceasta acuratete;
- dreptul de a obiecta - va permite sa obiectati la procesarea ulterioara a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in conditiile si in limitele stabilite de lege;
- dreptul la portabilitatea datelor - va permite sa primiti datele cu caracter personal pe care ni le-ati furnizat, intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si lizibil, sau sa transmiteti aceste date unui alt operator de date.
Suntem bucurosi sa va asiguram exercitarea acestor drepturi, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau implica un efort disproportionat.
Puteti sa va exercitati drepturile mentionate mai sus si sa aflati mai multe despre astfel de drepturi prin depunerea la noi, in calitatea noastra de operator de date, o cerere scrisa la ANA Hotels SA, Bulevardul Poligrafiei nr. 1C, Sector 1, Bucuresti, sau prin e-mail la adresa dpo@anahotels.ro
De asemenea, aveti dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, in calitatea sa de autoritate publica centrala autonoma cu competenta generala in domeniul protectiei datelor personale.
Ne-am angajat sa tratam intotdeauna solicitarile dumneavoastra cu cea mai mare atentie si puteti adresa orice intrebari pentru a primi raspuns in cel mai scurt timp posibil.
11. VERSIUNI ALE ACESTEI POLITICI DE CONFIDENTIALITATE
Aceasta Politica de Confidentialitate intra in vigoare la 25 mai 2018. Ea poate fi actualizata in functie de modificarile legislative ce pot aparea. Orice actualizare se va aplica dupa un interval de 15 zile de la publicarea pe site.
Revizuit: 16 Mai 2018